150918

Hallå. Igår öppnade jag. 06.00-13.30 jobbade jag. Gick upp klockan fyra på morgonen.. Eller känns nästan som natten då. Regnade som satan i gatan. Ä Efter jobbet klippte sig jag och Vanessa 😄👌🏼 blev super bra. Hon blev super nöjd. 

Efteråt på kvällen träffade jag och Vanessa Amaal. Hon bjöd på fika och vi pratade och hade de super trevligt. 💕 

Jag somnade inte förens kanske klockan tio. Hade varit vaken i 18 timmar, idag är de öppning igen. 06.00-13.00. Men idag regnar det också, men igår kväll kom Natalie hem till oss och skulle hämta lite grejer så då fick jag låna ett regnställ, 😘💕💕 tacksam till tusen. Då slipper jag lukta blöt hund eller något ha ha. Tänkte köpa efter löning. 👌🏼👌🏼 

I eftermiddag åker vi till Västerås. 😄 blir super trevligt i helgen, men jag kommer väl vara en aning trött idag bara 😁👌🏼 

Kram! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0