150916

Hallå! Igår jobbade jag 8.30-19.00. Vi hade planering. Men efter planeringen så stod vi utanför jobbet å snackade lite osv så jag cyklade inte hem förens 20 över 😚👌🏼. Så kom hem vid åtta. Var hemifrån i över 12 timmar. 
Vanessa och Leszek var lediga idag. Men Vanessa var vaken när jag kom hem så hann mysa med prinsessan lite. Hungrig som en tok var jag också men de hade gjort ägg till mig 😌. 

Idag jobbar jag till 16. Men ska gymma efter jobbet med Lisa så är väl inte hemma förens ca halv sju. Lite tidigare i alla fall. Men imorgon är en tidig dag för mig då jag öppnar så då får jag hittapå  något roligt med Vanessa, om de inte regnar villsäga. 

Igår fyllde min lillasyster 18 år!! Fy jävlar i havet vad tiden går snabbt!!!! 🎉💪🏼👵🏼. I helgen blir det att fira henne! 😚😱 

Nu måste jag fortsätta att fixa mig innan jag  måste dra till jobbet, försöka å inte komma försent denna gång 😉😘 kram! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0