150912

Hallå! Igår jobbade jag till 16, eller jag gick lite tidigare då vi var för många personal på lite barn. Cyklade direkt till gymmet, skulle egentligen träna med Lisa men hon var trött så jag tränade själv, bara styrketräning blev det, eftersom jag redan var bra uppvärmd 😅 två mils daglig cykling + styrke träning är rätt bra. 💪🏼 blev så i onsdags med men då var Lisa med å träna. Ska träna imorgon med henne. 👌🏼 

Idag rensade vi garderoben. Slängde en massa skit, två kartonger blev det. Sedan packade vi ner saker från garderoben, som ska med till nya lägenheten. Inte långt kvar 😍😍😍 packade även ner lite från hallen, bilder och tavlor. 

Vid ett tiden drog jag och Vanessa ut på en lång promenad, samt lek i några olika parker. En rätt trött dag! Stannade förbi Willys å köpte lite godis 😍 leszek är på firmafest idag så blir myspys med Vanessa. Hon tittar på Daniel tiger på paddan och jag tittar på allt en tjej vill ha på tv 😋. Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0