151001

Hallå! Nu är de redan första oktober. Vad tiden bara springer förbi. Fortfarande rätt varmt om dagarna, men de är bara skönt. 😎
I helgen hade Vanessa sina två kompisar över. Jag tycker det är så otroligt roligt att se Vanessa leka och ha sina kompisar här!! 😄👌🏼


. I tisdags ringde vanessas förskola å sa att Vanessa hade ont i magen och låg i soffan å vilade, klockan var tre. Så jag fick dra från jobbet å hämta henne. Hon mådde rätt bra, hon kanske hade hållt sig för länge. Men var hemma med henne igår ändå, tror hon behövde vila då hon var väldigt trött och sov rätt länge. 

Vi åt lunch hos mormor/g-mormor. Sedan tog vi lite promenader och lekte i parken. Pappa/morfar hade Vanessa en stund på kvällen så jag kunde dra till gymmet. Körde ett hårt pass. 

Idag öppnar jag, och pappa lagade min cykel igår så den är mycket bättre nu. Blir skönare att cykla till jobbet med den nu. 😘😘 idag ska vi träffa mormor-g-mormor en stund efter jobbet då jag slutar tidigt. Sedan blir det att storhandla. 

Imorgon kväll åker jag och syster Felicia till Stockholm över helgen. För shopping, sova på hotell och ha de allmänt mysigt! 😄👌🏼 kram! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0