150521

Hej. Igår kväll gick jag ut och sprang. Sprang bara 5 km. För var så otroligt trött och blev lite yr.. Kan vara att jag blev yr för att jag var så trött. Men skönt med en liten spring tur i alla fall 😄👍🏼💪🏼


Igår var också mitt sista ICDP introduktions kurs. Den var väldigt intressant och lärorikt. Jag har lärt mig mycket nytt och ska tänka på mycket saker kring Vanessa och barnen på jobbet. Så jag är glad att jag fick möjligheten att gå på den kursen. Den var bara visserligen 3 gånger, 3 timmar varje gång. Man var otroligt trött och sliten då jag istortsett öppnat varje gång, nästan. Åtminstone skulle jag slutat tidigt. Men då har jag fått komp i alla fall 😄👏 

Idag är det förskolans dag! På jobbet har vi indian tema. Så vi ska fira det på förmiddagen på jobbet idag. I eftermiddag blir det firande på Vanessas förskola. Barnen ska uppträda, de bjuder på korv&bröd, samt glass och saft och lite lekar. Ska bli roligt! Slutar egentligen klockan 16 men tar ut komp en timme så jag kan gå dit! Det är från 15-17. 

Kramar! 😘



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0