150519

Hallå! Idag fick jag hjälpa till på storbarns avdelningen på mitt jobb.  De behövde hjälp och ordinarie personal. Jag förstår varför .. Nu.. Suck. Rätt sliten ha ha. Efter jobbet hämtade pappa/morfar Vanessa och jag drog till gymmet, körde på rätt bra fast jag var rätt sliten och trött 👍🏼👌🏼💪🏼😴. 

Vanessa var grinig å trött hon med. Vädret påverkar rätt mycket. Hon somnade vid åtta. 

Jag såg nyss Ex on the beach . Rätt roligt när de gör bort sig. Värmde äpple, vanilj kvarg och kanel i micron. För de som älskar äpple paj, kommer älska detta! 

Ska sova nu. Helt död. Är inte på det bästa humöret heller men men. Vad hade man förväntat sig. Puss och god natt 😴😘 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0