150516

Hallå! Full fart idag! Vaknade klockan sju.. Av ett busigt litet troll. Vi gick upp och åt frukost, sedan fick hon bada. Från 8 till halv tio pusslade vi. Vi gjorde först tre pussel, gick rätt snabbt. Sedan fanns det två pussel på många bitar, fan vilken tid det tog .. Och svårt som attans. Haha tyckte jag 😂😂 men kul i alla fall. 

Vid halv tio drog jag till gymmet och körde ett stenhårt pass med Lisa och Lena. Lärde mig nya knep och tränings metoder också 😄👌🏼💪🏼 perfekt. Körde från tio till tolv. Så två timmar träning. Varav att vi stannade till på några nya träningsmaskiner och testade lite osv. Men lär  känna lite imorgon 😆 



Vid ett tog jag och Vanessa stora cykeln till en stor park i Hjärsta. Lekte där till tre ungefär. Super kul! Sedan tittade vi förbi pappa/morfar också. Kom hem vid 5. Vanessa är grymt gnällig så hon är väl trött. Förstår henne, full fart hela dagen. 
Vanessa tog även två bilder på mig 😆 




Vanessa lyssnade på all about that bass. Vanessas favorit låt, eller var. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0