150515

Hej hallå. Igår var vi lediga, en av de bra sakerna på jobbet att man alltid är lediga på de röda dagarna 😄😇 så jag började morgonen med att sticka till gymmet och köra ett intensivt gympass med Lisa och Lena. 💪🏼👌🏼 körde i en och en halvtimme. Men var där i mer än 2 timmar, pratade en hel del också. 

När jag kom hem fixade jag mig å så tog jag och Vanessa en promenad till stan för att möta Natalie. 😄

Vi gick runt lite och kollade i olika affärer, sedan tog vi en till promenad till en lekpark så Vanessa fick leka av sig lite, och vi med 😉😆. 

Blev hungriga så gick till La baguette. Jag och Natalie tog självklart en varsin kycklingsallad och Vanessa tog pannkakor, fuck vad gott de såg ut och vara 😍😍 

Tog bussen till Natalie och så fick jag några proteinbars som Natalie bakat. Jävligt goda! Har smakat en dårå. Fick lite celcius också haha 😍 ❤️ 

Drog till en kulle där vi filmade när vi åt amerikanskt godis. Eller ja vi filmade inte  när vi åt utan vi filmade när vi smakade samt flummade. 

En väldigt bra dag helt enkelt. Kom hem vid sju på kvällen! 



Idag ska jag öppna. Vanessa ska med mig. Ska väcka henne nu. 
Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0