150510

Hej!  Igår så vaknade Vanessa klockan sex. Sprang ut till oss i vardagsrummet ( vi sover där ) "mamma..... Du skulle ju väcka mig?!" Haha. Så var nästan bara å gå upp 😴 vid tio drog jag till gymmet och körde rätt hårt med Lisa. Vi var trötta båda två, men de gick ändå. 
Tog bara denna bild. Men sprang två gånger, 15 minuter båda gångerna. Sen styrketräning nästan en timme. 

Hemma vid ett. Då åkte jag Vanessa och pappa/morfar till Marieberg och köpte födelsedags present till lilla Kim som fyllde ett år i fredags. Efter det stack jag leszek och Vanessa till Peter och Co en stund. Sedan vid fem drog jag leszek och Vanessa till en park. Dit kom även mormor/g-mormor. Kom hem vid åtta på kvällen! 😄 
Mys lördag! 


Nu på morgonen tog jag en springtur. 


Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0