150506

Hej! Igår var en rätt jobbig dag. Ingen blund på hela natten då Vanessa grät genom natten. En dröm förhoppningsvis. Jag gick till jobbet och Leszek stannade hemma med Vanessa. Hon var inte sjuk eller så. Men ingen ide att gå till förskola när hon inte sovit något. Jag jobbade till 15.30 ca. Drog direkt iväg till gymmet. Körde på rätt bra fast jag var svintrött. 😴

Sedan Kom jag hem vid halv sex ca. Åt naturell lättkvarg med jordgubbar i.Inte  världens godaste med naturell kvarg, men jordgubbarna gjorde att de smakade bättre. Måste köpa banan, blir nog lite godare. & sedan en knäckemacka till det åt jag. 

Hade lovat Vanessa ut en sväng. Så vi tog hennes cykel å drog ut en sväng. Började däremot spöregna så fick cykla hem igen -.-   

Glömde hjälmen. Såg det efter bilden så fick gå upp å hämta den 😄 

Vi stod under taket en stund i hopp om att de skulle sluta regna. Men icke sa Nicke. 



Kram! 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0