150503

Hej!  Idag sov vi till 9 på morgonen. Helt okej 😉 med ett busfrö som denna tjej vi har 😂 så vi åt frukost tillsammans och busade i sängen rätt länge. Vid halv elva cyklade jag till gymmet och mötte Lisa. Vi tränade från 11 till 12.30. 30 minuter kondition och 60 min hård styrketräning. Kändes jävligt skönt efteråt!!!! 💪🏼👊🏼👌🏻👍🏻 



Kom hem strax innan ett. Duschade, åt lite kyckling sallad, eller jag och Vanessa dela, blev inte så mycket 😂😂 sedan tog vi vanessas cykel till  Lek och buslandet. 😄 lekte där i tre timmar. Eller ja, 2 och en halv. För vi åt korv och bröd också, och efterätt till Vanessa. 😊😘 jag och Vanessa busade som aldrig förr!! Hade grymt kul!! 😄 Vanessa fick en kompis på slutet!! 😍 Sen cyklade vi hem! En bra dag! Leszek hade gjort grönsaker och dipp till oss. Så satt och hade  de mysigt med det och nu somnade Vanessa framför Dumbo i våran säng. 

Kommentarer
Postat av: Björn

Du har ju mer muskler än mig 😉

2015-05-03 @ 21:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0