150502

Hej hallå! Idag på förmiddagen skulle egentligen jag och Vanessa till Haga badet. Väl där, så var det simskola så man kunde bada efter någon timme. Men eftersom vi skulle på 30 års fest efteråt så hann vi inte. :/ fick cykla hem igen, med en liten besviken Vanessa. Förstår henne, hon ville ju verkligen bada +  att hon inte förstod varför vi inte kunde vänta en stund, Eller jo hon förstod väl men aa. Sedan cyklade vi till netonet och köpte en  leksak till mig 😉😉
hann inte leka med den så mycket eftersom vi skulle på fest. Pappa kom & hämtade oss. Kom dit till Daniel vid tre och kom hem vid tio ikväll. Hade det så sjukt trevligt där!! 😄😄 
Vanessa hade det grymt roligt där hon med. När alla busa och skoja med henne 😂😂😂 sen en till rolig sak!!!!! Min dröm håller på & bli sann!!!!! VI SKA TILL USA NÄSTA ÅR!!!!  Kan dock inte säga hur vi kom på idéen. Men hela släkten ska dit!!! Ska kolla resorefter  sommaren! Jag är så jävla glaaaaaaaaaaad!!!!!! 😄😄😄😄😄😄 iiiih!! 

Vanessa slockna så fort vi kom hem typ, eller ja efter ett avsnitt av Daniel tiger. Jag ska med sova snart. Upp imorgon och träna med Lisa. 💪🏼👌🏼 
Sedan på eftermiddagen ska vi till lek och bus landet. Mys! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0