Packar .. 😎

Hej! HĂ„ller pĂ„ att packa lite, Venedig pĂ„ torsdag!!!! Som vi lĂ€ngtat! Bokade i juli förra Ă„ret. SĂ„ nu Ă€ntligen Ă€r det dags!! Vi ska vara dĂ€r frĂ„n den 5 mars tills den 12 mars. Men tog ledig fredag den 13 ocksĂ„ för vi kommer hem sĂ„ sent den 12. SĂ„ lĂ„ng ledigt 😉 tills den 16. Gött!! 😄👍😘. 

Idag var det verkligen vĂ„r vĂ€der ute :). Vi var ute hela dagen pĂ„ jobbet. Skönt! Jag har Ă€ven en praktikant jag ska ta hand om tills jag har semester.. Som egentligen Lisa ska ta hand om, men hon Ă€r i Thailand. 😎. 
Jag slutade kvart i 5 idag. Började strax efter 8. Hade info möte pĂ„ morgonen ( som vi har varje mĂ„ndag ). 

Jag och Vanessa hann mest göra mat och busa lite. Sen kom Leszek hem och dĂ„ stack jag ivĂ€g till gymmet. SĂ„ nu ska jag göra en knĂ€ckemacka och sedan sova. Öppnar imorgon! 6.30-14.00. Kram! 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0