150324



Hej! Idag slutade jag 13.30. Tog en promenad till eurostop. Lång promenad, skönt. Pappa hämtade Vanessa. Jag klippte mig och slingade håret ( blir så slitet om man tar hela håret, hade mycket utväxt.  ) blev grymt nöjd!! Tog två timmar ca. Rätt bra priser och så är döm grymt duktiga!! 😄 

Sen tog jag och Vanessa bussen hem. Hon skulle aldrig orka gå hem. Inte hela biten och även om hon skulle orka, skulle de ta kanske 3 timmar istället för en. Haha. 

Vi mötte Natalie. Eller ja hon hann nästan komma hem till oss för Vanessa stannade hela tiden och plocka stenar etc haha. 😘. Vi busade lite med Vanessa och pratade en hel del.
Drog senare till gymmet, när leszek kom hem. Körde 15 min crosstrainer, 30 minuter rätt så intensiv löpning och avslutade med lite styrketräning. Rätt nöjd med dagens träning och annat som hänt idag! 😄 på lördag är det vanessas tur att klippa sig. Mysigt! Sen ska det inhandlas skor också! Till sessan. 

Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0