150628 - Västerås 👯☀️

Hej.  I torsdags åkte vi till Västerås. Jag och Vanessa. Leszek hade ej semester. Vi stannar här tills tisdag eftermiddag. 

Än så länge har det varit super trevligt här. På fredagen, på morgonen tog jag min vanliga löparrunda här i Västerås, jätte jobbiga backar. Men kändes skönt, 10 km fick det bli. Fem varv runt skogen, med mycket uppförsbackar. Sedan gick jag Vanessa och Felicia till Erikslund. Jag köpte en ny jacka till Vanessa, ett par shorts till Felicia och ett par skor till mig. På kvällen cyklade jag, mamma och Allan till stan. Felicia och hennes pojkvän satt barnvakt åt Nessis. 😍 
Vi andra gick på City festivalen. Kollade lite, satte oss i en bar och tog några cider/öl och hade det super trevligt. Kom hem någon gång på kvällen/natten.
 

I lördags gick jag ut och sprang, 8 km blev det. Sedan drog jag, mamma/mormor, Allan och Vanessa till city festivalen och kollade runt lite. Vanessa vann två nallar, fick sockervadd och klubbor, åkte två karuseller med mig, lite rädd blev hon. Förstod det .. Men dagen blev lyckad! ☀️☀️ 



Idag vaknade Vanessa klockan 10 på morgonen. Gött. Vi gick ner och åt frukost å sedan tog jag och mamma en rätt lång promenad. Medan Allan och Vanessa städade. 😏 Felicia sov väl ha ha.
Följde med mamma och Allan till deras gym idag, det var jätte roligt. Körde 30 minuter på en typ crosstrainer/löpband/trapp maskin grej. Rätt tung, men rolig. 😅 sedan ca 45 min hård styrketräning. Allan hjälpte mig och visade vissa maskiner etc. Så det gick super. 😅 


Efter vi tränat var vi ute i parken med Vanessa och busade lite, och nu somnade hon precis. Puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0