150623

Hej! Igår tog jag och Vanessa stora cykeln och cyklade till Brickebacken där jag börjar jobba i höst. Hälsade på nya kollegorna och så visade de oss runt lite. Var riktigt trevligt faktiskt. Känns rätt bra ändå .. 😎👌🏼. 
Efteråt så stannade vi i stan. Vi åt lunch på La baguette. Vanessa åt pannkakor, såg jävligt mumsigt ut. Jag tog en kyckling sallad i vanlig ordning 😄👍

Jag cyklade med Vanessa på barnstolen i över två mil, 2.5 mil sammanlagt tror jag. Jävlar backar också. Stannade förbi en park också, tills det började regna.
Vid 18 kom pappa/morfar hem till oss. Vanessa ska sova där tills imorgon! Mysigt för dom! 😍👌🏼 

Jag fick sovmorgon idag med andra ord 😉 välbehövligt. Jag vaknade klockan tio av klockan. Vid elva tiden kom Lisa och hämtade mig med bilen och körde till karslund. Tog en promenad runt i karslund. Riktigt trevligt! 😍
Sedan vid halv två tränade jag på gymmet. Var rätt seg men det gick an ändå! 

Nu tittar jag på femtio nyanser av honom. 😍😍😍. 



Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0