150620

Hallå! Igår så var det midsommar, inget speciellt så, var och grillade hos pappa/morfar. Sedan kom Natalie och Jonte hem till oss. Satt och lyssnade på musik, tog några drinkar och hade det super mysigt.

 

Idag började jag min morgon med en löpning på lite mer än 8 km. Great! Sedan tog jag och Vanessa en promenad till norr. Hon gick hela vägen! Duktig tjej. Leszek kom sedan, så vi stannade förbi en park innan vi drog till Vanessas farmor. 


Kom sedan hem strax efter 18. Vanessa somnade klockan 21 och jag & leszek såg nyss nya Johan Falk - ur askan i elden . Riktigt spännande. 

Imorgon kommer vanessas bästa vän från dagis hit och ska leka. Vanessa ser fram emot det jätte mycket. 😍😘 

Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0