150618 - semester!

Hej! En känslo dag idag på jobbet. Min och Namfons sista jobbdag. Jobbat tillsammans i två är med världens bästa kollegor. Aldrig känt mig så omtyckt i ett jobb förut, och bra på det jag gör! De där människorna är verkligen helt fantastiska. Jag vet att vi kommer att hålla kontakten! Vi kommer ses i sommar och ta en fika, eller ha en grillkväll, träna tillsammans ( Jag, Lisa och Lena ) leka med barnen ( jag och Namfon, med våra barn ) och så kommer vi hålla kontakten på Facebook. Känns så väldans tungt. Aldrig förlitat mig på människor så lätt förut. De människorna var som familj! 💕 jag och Namfon fick varsin present av Madde och Lisa. 
Super fint! 

Sedan kom chefen in till oss och ville avtacka mig och Namfon. Han sa att han gärna ville ha kvar mig efter sommaren med, om han själv fick välja men att han inte visste till 100% förens typ september? men att Brickebacken ( där jag börjar i aug ) hann först. Men vem vet, kanske kommer tillbaka till blåmesen efter jul? 😉😉😂  och så fick vi blommor från kollegorna! Aldrig känt mig så omtyckt av ett jobb förut. Visserligen ej haft så mycket jobb än 😂😂 lite, mest förskolejobb! Men i alla fall, kommer sakna er alla!! 💕❤️😍😘 Big Love to u all! ❤️

Nu har jag och Vanessa semester. Ca 7 veckor. Rätt skönt!! Men ingen sommar hittills 👉🏼😖. 
Hämtade alla hennes grejer på hennes förskola förut. Hon börjar på en ny avd i augusti. Stora tjejen! Storbarns avdelning. 4-6 åringar! 

Jag tog en springtur förut, som i vanlig ordning. Men igår blev det gym 😉👌🏼💪🏼 


Kramar! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0