150614 - barnkalas! 🎂

Hej! En bra dag igĂ„r!! För Vanessa, men Ă€ven för oss. Fick trĂ€ffa mĂ„nga i familjen/slĂ€kten. JĂ€tte roligt! Var ute lite pĂ„ kvĂ€llen, sĂ„ Vanessa slocknade rĂ€tt snabbt nĂ€r vi kom hem, strax efter 21. 


Imorse skulle jag och Lisa trĂ€na klockan nio, jag vaknade 5 i nio sĂ„ fick skynda mig att ta pĂ„ mig klĂ€der och sedan cykla i snabb fart till gymmet, kom dit tio över 9 haha đŸ˜„đŸ‘ŒđŸŒ
Blev gym med Lisa och Lena. Riktigt trevligt och körde pĂ„ rĂ€tt bra. Var hemma strax innan 11. Jag och Vanessa tog ett bad. Precis tagit pĂ„ oas "finklĂ€der" och jag ska vĂ€l diska frĂ„n gĂ„rdagen och vid kvart över tolv ska vi cykla mot Lek och bus landet. Vanessa ska ha barnkalas med hennes kompisar. 😄😄😍 blir nog riktigt trevligt dĂ€r. Skulle mötas 12.45 utanför! đŸ’« 

Kram! 😘

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0