150608

Hello! Idag har det nog varit den längsta jobbdagen ever.. Nästan.. Känns det som i alla fall. Började dagen med att kliva upp ur sängen 04.30. Inte direkt mitt val då.. Vanessa vaknade. Hon brukar aldrig vakna så tidigt. Men hon hade somnat utan täcke för hennes dockor skulle ha täcket .. Sen att det är super ljust vid den tiden .. Så hon gick upp å i stortsett hoppa på oss.. Eller ja, mig! Jag vakna men ändå inte.. Halvt medvetande ha ha. Men vid halv sex gick jag upp 😴😴 jag stängde ju idag så jobbade 08.30-17.30. Blö! Snälla pappa/morfar hämtade Vanessa. Skönt det! Så vi lagade mat, kyckling och sånt. 😎. Strax efter 7 kom Leszek hem och jag kilade iväg till gymmet. Körde på rätt hårt. Helt slut i kroppen. Ingen vila idag inte. Sen jag kom hem vid nio har jag duschat, diskat, tvättat bord & stolar, burit in Vanessa i sängen, lagt in en ny tvätt i maskinen och hängt upp tvätt Samt vikt tvätt. Haha! Mycket på så kort tid 😉👌🏼 men jag är en stressad människa! Nuuuuuuu äntligen ska jag lägga mig i sängen å sova!! 

Jobbar 7.30-16.00 imorgon. Då blir det att baka lite till Vanessas födelsedagsfirande! På torsdag kommer första gästerna 😉 mamma och de från Västerås. Puss! 😍😘 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0