150605

Hej!  Igår efter jobbet så tog jag cykeln till vanessas dagis, tog ledigt åt henne. Hon är ledig från vecka 26-34!! Vilken härlig sommarledighet hon får 😄👌🏼😍 hon börjar sin nya avdelning 17 aug. Jag börjar den 13 aug. Men det är studiedagar 13-14. Så hon är ledig då. 
Sen cyklade vi till stan, träffade Natalie. 
Gick på marknaden. Var jätte mysigt, musik, mycket folk osv. 😘 åt på subway 😍 handlade inget på marknaden förutom en frost ballong till Vanessa samt marknadsgodis till henne. 

Men jag köpte kläder till Vanessa, skor till mig och en keps till Leszek. Gick däremot in till Br leksaker och köpte lite födelsedags presenter till Vanessa då hon fyller år om en vecka!! Natalie fick lura iväg henne 😂 kom hem halv nio på kvällen. Vanessa somnade vid nio tiden. En bra dag! 😘😍👌🏼 bokade även en tatuerings tid till mig 😄👌🏼

Idag slutar jag 16. Då ska vi träffa mormor/g-mormor och ta en glass i solen 😘 puss! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0