150603

Hej! Igår slutade jag 16.45. Hämtade Vanessa. Hon hade gjort en present till mig och t.om slagit in 😄 ( ett armband/halsband, för stor för armband, för liten för halsband. Har den två varv runt armen just nu ) gullhöna! ❤️ 
Vi handlade lite frukost och kom hem vid halv sex. Åt lite mat osv. Medan jag diskade såg hon Daniel tiger. Sedan klockan sex hör jag henne snarka :o väldigt tidigt! Försökte väcka henne en gång men sedan märkte jag att hon sov så gott så tänkte att hon nog behövde den sömnen. Leszek kom hem strax efter sju och då drog jag till gymmet. Körde på rätt bra faktiskt!! 👌🏼👊🏼💪🏼 😅
Kom hem strax innan nio. 

Idag öppnar jag. Jobbar 6.30-13.30. Kommer dra lite tidigare, ska på en arbetsintervju ( halv tre ) som ligger på andra sidan stan 😆 typ. Kommer ta cykeln dit i alla fall. Efter allting och när jag hämtat Vanessa, ska jag & hon storhandla! Pappa kommer till affären å hjälper oss med påsarna sen! Kram på er! ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0