150601

Jahapp, då ska man på jobbintervju på onsdag. En annan förskola. Eftersom jag slutar här jag jobbar nu, jobbar till midsommar. 🌻 vill inte sluta. Men finns inte folk på huset och jag är inte fast anställd och har varit där nästan minst. 19 månader räknade jag ut om man inte räknar med sommaren ( semester ). Så chefen tipsade om mig till en annan chef. Så får se hur de går. Sa att jag gärna kommer dit å kollar, och ser hur det går till där. 
Det jobbiga är att jag kommit in i arbetsgruppen så jävla bra. Jag verkligen älskar jobbet här, barnen och kollegorna. 💕 kommer sakna all grymt. Men kommer hålla kontakten med kollegorna så 👊🏼 och barnen lär jag se på gården 😉 men i alla fall, vem det.. Det andra stället kanske också är bra? De får vi se! Har i alla fall semester. Sista jobb dagen är den 18 juni. Sen är de semester till augusti. 

Nu ska jag fixa mitt cv och allt så jag kan ta med mig de på intervjun. Så länge sedan jag var på intervju, börjar bli lite nervös ha h. 😂 blir nog bra! 👌🏼 hoppas jag ... 

Haft APT ikväll så är rätt slut!! Får bli träning imorgon! Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0