Torsdag. ☔️⚡️

Hej hallå i stugan! Började dagen med en frukost tillsammans. Vanessa väckte oss 8.30. Blev lite bråk på morgonen. Hennes jävla humör och en riktig retsticka är vad hon är ..😁😅

Klockan 11 mötte jag Lisa, vi tränade i 2 timmar. Kondition och styrketräning. Mest styrka! Riktigt kul att hålla kontakten med min gamla jobbarkompis. 👌🏼gillar henne starkt! 
Vi testade även lite nytt, en av grejerna var boxning. Roligt roligt! 😅 


Leszek och Vanessa var på stan och shoppade lite. Hon fick en sminkdocka med tillbehör. Sån hade jag när jag var liten. Hon håller på med den nu. 
Jag fick även träningskläder. Det var tydligen väldigt mycket rea på Intersport. Så jag fick två träningströjor och ett par träningsbyxor. Sjukt snygga! Jag verkligen behövde nya/mer. Så dom packar jag med mig till Gotland. För där kommer jag och Natalie ta Pw samt kanske lite löpning. Inte varje dag då det är semester men lite ändå 😄 ( blir säkert så ofta vi kan 😆 ) men där kommer vi röra på oss väldigt mycket, cykla överallt och gå mycket! Så ångest lär man inte behöva 😄😘. 

Jag tänkte dra till affären med Vanessa ( köpa saker till bilfärden imorgon ) samt till affären. Men nu började det åska och ösa ner med regn. Får vänta lite, hoppas det avtar..  

Kram!! 😘💕👊🏼 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0