150730



Hej hallå! Kom hem från Polen igår. Klockan tio på morgonen var vi hemma i Örebro. Vi flög klockan 6 på morgonen. Så vi gick upp vid 3 på natten, inte så roligt kan jag ju säga 😉😅 

En vecka i Polen , ja det var jätte roligt. Orkar inte skriva om allt. Men vi var mycket med familjen/släkten. ( Leszeks sida ). Vi lekte i olika lekparker, shoppade som in i helvete, var ute hela dagarna i det fina vädret, gick till djurparken, åt glass i mängder, tog några cider/öl på kvällarna, och Maximilians dop
Vädret var helt fantastiskt. En helt annan klimat, så när vi steg ut ur planet så kände man verkligen den varma luften. 
Det var så otroligt varmt alla dagar, helt fantastiskt. Däremot åskade/blixtrade det en natt. Förstod det då värmen var  extrem under dagen. Väldigt läskigt faktiskt, brukar inte vara rädd men då var jag det kan jag ju meddela 😁 sedan regnade det en dag, men det öste ner med regn sedan blev det kalas väder och så höll det på under dagen. Men men 😀. Hade det super trevligt där nere. Vanessa hade det super roligt hon med! Hon älskade att flyga, men var lite bråkig under dit resan ha ha. 
Långt ifrån alla bilder vi tog, men några fick ni allt se ändå 😎😆


Igår kom kära pappsen/morfar och hämtade oss på flygplatsen. När vi kom fram till Örebro så åkte vi direkt till Öbo kontoret och skrev på kontraktet. Vi flyttar den 1 november. Till en helt underbar lägenhet! Jag längtar! 

Var rätt sega under dagen så blev mest lite uppackning och tvätt som gällde. Vid tre tiden stack jag till gymmet och körde ett rätt bra pass med Lisa. Känns kan jag ju säga, lite träningsvärk. Vanessa somnade klockan 18 i mitt knä då hon var helt slut. Men hon vaknade ändå 7.30 idag så! 

Idag blev det Lek och bus landet med tjejen. Då det vräkte ner med regn i detta kalla Sverige. 


17.30 hade jag bokat in ett spinningpass. Ett intensivt pass. Det gick super bra. Men hon som tränade oss var lite... Underlig? 


Imorgon klockan 11 ska jag träna med Lisa på gymmet. Kanske även Lena? 
Leszek och Vanessa ska till stan och hitta på något om inte det vräker ner med regn. I så fall kanske det blir Lek och bus landet igen, så hon får leka av sig lite, inte så lockande att leka ute i regn. 

På fredag bär det av till Gotland med de bästa! 😘 Vanessa, Natalie och pappa/morfar. 👌🏼👌🏼👌🏼💕 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0