150719

Hej träningsvärk. Igår var vi på bio som jag sa igår, Ted 2. Den var faktiskt riktigt rolig. Mycket bättre än ettan, tyckte inte om ettan, men den här var rolig faktiskt 😄👍🏼😂 jag och Natalie var även nyttiga på bion. Jag hade med mig äpplen-bitar samt att vi köpte mini morötter. Hehe mumsigt. Sedan en varsin dricka. 😄😘 

Efter bion när jag kom hem spelade jagoch  Leszek ett spel på Exbox. Brukar inte spela med honom, men detta spel var rätt rolig 😄👌🏼 vi vann många gubbar. Ha ha. 

Tog en löparrunda idag, nästan 7 km. Orkade inte mer. Imorgon blir det spinning på kvällen. Sedan på tisdag drar vi till Polen i en vecka. Så blirinte  träning då. Rätt skönt men kommer ändå känna någon slags ångest att inte få träna haha 😂

Nu kommer snart pappa. Då ska alla vi äta Kinabuffee i Marieberg. Mumsigt! Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0