150715

Hej! Jag och Vanessa vaknade vid åtta igår. Vi åt lite frukost tillsammans och sedan vid tio drog vi ut på en promenad runt skogen m.m. Vanessa cyklade och jag gick. Stannade förbi några parker på promenaden osv. 
När vi gick ut så trodde vi det skulle regna. ( regnade 2 min innan ). Så drog på henne regnbyxor. När vi kom ut så var de snustorrt på marken .. Men hon fick ha de på sig ändå, för vi skulle förbi en park och där var de väldigt blött, speciellt på rutchekanan. Sedan vart de så varmt så då fick hon ta av sig regnbyxorna. 

Just det. Vaknade av en hård spark i huvudet igår. Vanessa hade kommit in till oss på natten ( hon är förjävlig att sova med ) .  Hon brukar sova hela nätter i sin säng, men igår och idag kom hon in till oss, några månader sedan sist. 
Men i alla fall, så jag hade ont i huvudet och var väldigt trött hela dagen igår 😴😴😴 

Vi kom i alla fall hem vid halv ett ungefär. Lagade mat, kyckling. Super gott verkligen! Vid två tiden drog vi till stan, tog bussen dit. Vanessa var ju rätt slut i benen ha ha 😆 köpte byxor och ett linne till mig som jag ska ha på mig nästa vecka på dopet i Polen. 
Väldigt snyggt faktiskt. 😆🙊

Vanessa skulle också få lite kläder och ha på sig på dopet. Hon fick välja själv, hon ville dock prova i provrummet 😆😆

Hon valde kjolen å T-shirt. 😄😘

Sedan åt vi mjukglass. 😍😍 längesedan!! 

Vid halv fyra kom Natalie. Vi drog till Forex och växlade pengar till London. Så det är klart 😍 sedan följde hon med oss hem. Vi gick hem, duktiga Vanessa. Köpte bagage till oss också, så nu är allt klart inför resan till London. Yey. 😍😄😆👌🏼😘👍🏼

Nu äter vi frukost ( vaknade 8.30 idag ). Ska snart ut på den vardagliga promenaden runt skogen. Får se vad som händer och sker idag. Rensa lite här hemma i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0