150706

Hej. Löprundan blev på 10 km. Skönt. Men grymt varmt så väldigt jobbigt och svettigt 🌞😅. 

Idag väckte Vanessa mig 09.18. Vi storstädade hela lägenheten, Vanessa hjälpte mig. Duktig. 👌🏼👍🏼vid tolv drog vi till mormor/g-mormor, titta till henne då hon ramlat och slagit sig kraftigt 😔 åt mat där och hjälpte henne att handla. 👌🏼. Sedan åkte jag och Vanessa och storhandlade, sort of. 
Kom hem och lagade mat. Ställde mig på crosstrainern ( 14 km ) medan Vanessa lekte. Eller ja lekte, hon har svårt och hitta på något själv, och hon har sååååå mycket saker. Men i alla fall. Leszek kom hem vid 19 och då åt vi middag tillsammans, lasagne. 

Vanessa börjar bli jävlig, så verkar vara dags för sängen snart för hennes del .. 🙈 kram! 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0