150123

Hej! Har varit väldigt mycket i veckan. Men i stort sett samma, jobbat, hämtat Vanessa, åkt pulka hem, badat, lagat mat, diska, städa och avslutat med träning på gym. Sen sova! 💪💕 och biblioteket har jag och Vanessa besökt också. Hon älskar att vara där! Kolla i böcker, leka med dockhuset och tågbanan samt göra pussel!

I måndags hade vi studiedag. Så på förmiddagen hade vi föreläsningar och grupparbeten. Sedan åkte jag och Lisa till stan och åt tacobuffe. Väldigt gott. Sean arbetade vi på jobbet. Hade planering. Drog även förbi Ikea och köpte grejer till jobbet som vi även fixade och sånt på jobbet. Kom inte hem  förens vid 18 på kvällen. 

Nu jobbar jag 07.30-16.00. 
Efter jobbet ska jag och Vanessa dra till g-mormor en sväng. Sedan ikväll blir det lite fredagsmys. Vanessa har nog längtat lite till det 😉😘👍 

Kram! 


Så himlans vacker! 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0