150117


Hej. Känns så gött. Denna vecka har jag gått till gymmet på kvällen nästan varje dag. Leszek har nattat Vanessa och jag har dragit dit och styrketränat. Med Natalie. Skönt som tusen. Brukar annars bara köra kondition hemma på vardagarna och gymmet på helgerna. Men ibland finner man tid och ork efter jobb och allt annat. 😘 

Imorse vaknade vi 8.30. Jag stack till gymmet vid tio. Körde stenhårt. Sedan badade jag och Vanessa och leszek städade😉. 

Nu är vi hos pappa/morfar. Ätit hans goda köttfärssås. Mums! Cyklade hit. Inte halt på cykel vägarna  längre, typ. Ska hem om en stund. Leszek och Vanessa ska se på Chelsea match 😉 😄👍 kram! ❤️❤️



Haha roligt. Vi gör samma min typ, ser de ut som. 😄 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0