150102

Det som hänt den senaste veckan är, Mycket träning och träffat många i familjen. Hållt igång rätt mycket. Idag var det mycket shopping, i Marieberg. Kläder och skor till mig och Vanessa, ett nytt kök till henne också. Gick runt i över 5 timmar. Åt mat, Vanessa fikade. Duktig tjej är hon. Tog med vagnen som bärhjälp. 😉 
Vanessa är som sin mor, shopaholic😘

Sedan har jag gått med på en utmaning 😉 på Facebook ha ha. Inget  godis, snacks , fikabröd eller läsk. I 70 dagar egentligen, alltså till 11 mars. Men eftersom vi åker till Italien den 6 mars så vill jag helst inte behöva tänka på vad jag stoppar i mig när jag är där, så jag kör på 65 dagar 😘😘 Jag har absolut inga problem med att undvika fikabröd, läsk eller snacks. För det är väldigt sällan jag äter fikabröd och snacks, eller dricker läsk. Men inget godis på fredagarna?:/ ha ha.  
Så idag blev det paprika och morötter med dipp och Loka! En bra fredagskväll ändå 😉 

Åh vill se nya Beck filmerna .. :/ ska försöka skaffa cmore. Hoppas man inte behöver vara Telia kund bara. Aja kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0