150218

Hej. Idag öppnade jag. 6.30-13.30 jobbade jag. Sportlov så hälften av barnen är lediga, typ. Så lite lugnare, men innebär mycket mer pappersarbete, planeringar, m.m. 

Vanessa var hemma med pappan sin idag, så när jag kom hem, nästan direkt. Drog vi till Peter och Emilia. Hennes syster, systerdotter och son var där. Hennes son fyller år så det var lite kalas där. Trevligt trevligt. 

Vid 16 drog jag till gymmet, like always. Körde ett extremt hårt pass, ca 75 minuter. Kom hem klockan 18. 
Nu har jag och Vanessa badat. 
Vanessa tittar på Daniel tiger. Snart är det sängen. 
När Vanessa somnat ska jag se pretty little liars. 😍❤️ puss!  

Jag har förbokat Fifty shades of grey dvd! Ska ha alla filmerna, som böckerna. + de är så jävla bra! Musiken med. Sitter och nötar mig med låtarna 😇 kram igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0