150215

Hej! Jag har inte uppdaterat bloggen någonting denna vecka då jag varit dålig. Högt problem med magen och allmänt förkyld. Men på bättringsvägen 😊 
Men i fredags, var vi på bio. Jag Natalie och Jonte. Fifty shades of grey! Fyhelvetes  vilken jävla bra film! En av de bästa filmerna jag sett. HAr ju läst alla böckerna så då var det ennu roligare att se filmen. 
jag och Natalie kom på att vi satt lika dant 😉 och helt fastklistrade i filmen. 

Igår drog jag och träna med Lisa. Men jag körde inte jätte hårt eftersom jag inte varit så bra. Hade jag inte tränat med henne hade jag säkert kört hårt men hon sa åt mig att ta de lugnt så det var bra.
Sen var vi på kalas hos lilla Alexander. 
Fick blommor, choklad och nalle av älskling 😍😘 

Idag hade jag gärna velat träna. Men är nog lika bra å vila istället 😔 har mens värk från helvete. Osv. 

Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0