150814

Hej. Snart dags för min andra dag på jobbet. Dagen igår gick bra, lite segt med föreläsningar etc, men samtidigt intressant. Det jobbiga var väl att gå upp klockan 6. 😅 men det gick! 
Mina nya kollegor verkade trevliga, så allt kommer nog gå bra? Hoppas det. Jobbade till 16 igår, när jag kom hem gick jag och Vanessa ut till parken, till 18.30 ca, lovade henne det på morgonen.  Hon blev lite ledsen över att jag skulle till jobbet, förstår henne då vi varit lediga och varit med varann konstant i nästan 7 veckor. 😄👌🏼 sommaren har gått väldigt fort! Men mycket roligt har vi gjort! 

Idag jobbar jag 08.00-16.30 ca. Sen ikväll blir det "vandring" med Leszek och hans bröder m.m. Mysigt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0