150426

Hej! Den här helgen har varit kanon! Däremot varit sjuk under veckan/helgen så har inte kunnat tränat. 

I fredags åkte jag leszek Vanessa till stan å shoppa lite kläder till Vanessa ( förnyar hennes garderob lite ) efter jobb&dagis. 

På kvällen vid sex tiden åkte Vanessa till pappa/morfar. Som hon längtat ❤️❤️ 
Adam hämtade mig och Leszek. Vi drog till Bells och hade de jätte roligt! Sov över där. Alltså hos Adam hahaha. Somnade däremot i soffan, inte kul å sova bredvid leszek där .. Fan vad han slogs i sömnen hahaha. 

Vi vaknade runt 10 igår. Leszek och Adam åkte till Zofia ( vanessas Farmor ) hon fyllde år. Jag åkte hem och då kom Vanessa. Hon skulle på kalas!!! På mc Donalds. Hennes bästa vän fyllde år 😄😍 hon hade det super roligt!!! Jag satt utanför med vanessas kompisars föräldrar och pratade. Rätt kul det med. 


Sen vid sju hämtade pappa Vanessa igen för jag leszek och Adam skulle på bio. Run all night. Rätt bra film 😊👌
Sov där i natt igen, hos Adam. 

Nu har jag precis tagit en springtur. Skulle tagit de lugnt då man varit sjuk. Men gick rätt bra ändå. Snart kommer Vanessa och då ska vi till hennes farmor å fira lite. Puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0