150421 🌞👌🏼

Hej! Hade en fantastisk helg i Stockholm med Natalie. Vi åkte i fredags, vid sex och kom fram ca åtta. Vi hade världens mysigaste hotell med världens godaste frukost!! Åkt dit två gånger tidigare, är medlem där och kommer garanterat tillbaka. Super centralt å allt. 
Vi åt god mat, shoppade, åt annat gott, gick på bio fast and furious 7. Grymt bra film!! Super bra slut! 
Sedan mådde jag inte så bra i söndags när vi vaknade. Drack inget alkohol så handlar inte om det. Något man ätit antagligen. Hade även feber. Var hemma igår från jobbet, Vanessa var hemma med mig med. 


Idag gick jag tillbaka till jobbet. Mår bättre. Lite förkyld dock. Men ska ut på en liten jogging tur ikväll.  Ta det lite lugnare och kanske inte allt för långt heller. 

Jag slutade tidigt idag. Vi gick till mormor/g-mormor och åt mellanmål, pannkaka med glass! Vid halv fem mötte vi Adam ( vanessas farbror ) och tog en lång promenad, sedan stannade vi förbi lekparken en stund. Kom hem strax efter  6. Kram!  

Grymt härligt väder är det med!! 😎👌🏻🌞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0