150415

Hej! Idag var det som jag sa igår, ICDP introduktion. Jag och Salma gick lite vilse, eller inte vilse men en rejäl omväg? 😉 kursen var väldigt nyttig kände jag,mycket  att ta in, mycket papper. Fick pärm och block också. Nästa gång är den 29 april. Fick sedan skjuts av Erika till vanessas förskola, så jag slapp gå i regnet ända dit .. 👌 

Oj vad Vanessa hade mycket att säga på hemvägen. Riktigt roligt att höra allt, hon pratade på som bara den. 😄😂 

Ikväll cyklade jag till gymmet och körde styrketräning. Kändes skönt. Hade däremot ätit lite dåligt idag, och körde rätt hårt så min kropp blev väldigt seg tillslut. Men jag orkade ett tag i alla fall. 😌😁👋. 

Nu har jag och hjärtat tagit ett varm bad tillsammans, Vanessa sover. Vi ska också sova närsom. Jobb imorgon, 7.30-16.00. På fredag drar jag och Natalie till Sthlm över helgen, sova på hotell och ha grymt roligt! 

Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0