150414

Hej!  
Idag jobbade jag till 16. Har inte hänt något speciellt idag, bus med snuttan, och de vanliga sysslorna så som laga mat, bada Vanessa och lite sånt. Städning skulle behövas men de orkade jag inte med idag 😊👌 förutom disk och tvätt de fixade jag. Får dammsuga lite osv imorgon. 

När Leszek kom hem drog jag ut på en löparrunda. Skönt som attan 👐👌


Vanessa sover. Ska också snart sova. Imorgon skulle jag jobbat till 14.30. Men ska på kurs med några från jobbet ( ICDP ) jag kom med i en introduktions kurs, 3 gånger, 3 timmar varje gång. Så imorgon 13-16 håller de på. Ska bli väldigt intressant. Men ändå nervöst. Så de tre gångerna som kursen är skulle jag slutat tidigt 😢😆 men men. Får komp :) Jobbar till 12.30. 

Kram! 💖


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0