150405

Hej! Idag blev det påskfirande hos vanessas farbror Peter med alla andra typ. Riktigt trevligt och god mat. Men tillslut blev alla rastlösa och näst intill somna 😂 



vid 5 drog jag till skogen, på en springtur. Det blev 4 varv = 11 km. Denna gång var jag också väldigt trött, rätt seg rättare sagt. Men ville verkligen. Det gick! Lite segt kanske. Men första gången jag sprang 4 varv runt skogen, och så många km utomhus. Löpband är nog lite lättare att springa långt, där man kan öka hastigheten lite bättre. Här finns det knappt ställen man kan springa. Förutom skogen, så fick bli där, lite tjatigt med 4 varv kanske. Men de gick 😄 


Sedan vid sju gick jag och Vanessa ut och målade lite med hennes kritor, sånna man målar på asfalten. Vi sprang även upp och ner för en kulle 😆😂 


Nu sover hon. Snart dags för mig med känner jag. Hah. Puss! 😘 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0