150403

Hej hallå. Vanessa mår liiiite bättre, väldigt hes bara och lite hostig. Idag vaknade jag vid åtta, drog till gymmet. Körde 30 minuter på löpbandet och 30-40 minuter styrketräning. Vanessa och leszek vaknade vid nio tiden typ. Strax efter tror jag. Vi städade lite när jag kom hem från träningen. Sedan kom vanessas farmor, farbror Jacek maceik och Adam, Sandra och viki. 

Jag ich Vanessa tog en promenad vid fyra till Willys, handlade lite nötter till ikväll och annat. Stannade förbi mc Donalds, så Vanessa kunde försöka få i sig något å äta, hon har varit dålig på det nu när hon varit sjuk. Kom hem vid sex. Nu har vi busat. Leszek ska nog till stan å träffa sina bröder. Han vill inte utan mig, men försöker få han att åka ändå hah 😄 kan vara bra för honom😘 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0