150402

Hej! Idag har det inte Hänt så mycket då Vanessa haft feber och varit väldigt krasslig i halsen. Men vi har pysslat, tittat på film, tagit en promenad till affären och storhandlat typ. ( super mamman 😉 ) försökte gå ut en sväng igen på eftermiddagen men fick gå tillbaka igen då hon började må rätt dåligt igen. Men sen har jag Storstädat här hemma, medan hon tittat på Daniel tiger
Vanessa följer modet 😉

Sedan fick jag hem mina nya jeansjag  beställt från forever21
brukar inte gilla ljusa jeans, men de var rätt snygga. Nu ska jag sova innan trollet vaknar. ( hon har inte hostat lika mycket nu på kvällen, hoppas att det är på bättringsvägen ). Blir gym imorgon! 👍👏👊👟💪. 

Just det! Adam ( vanessas farbror ) var så snäll och åkte å köpte en termometer till oss då våran är borta. ( kunde inte gå till Apoteket då hon var så varm och dålig ). Roliga var att han råkade köpa den dyraste 😉 visserligen jävligt bra! Så behåller den ändå 😂👏 

Kram!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0