150401

Hej! Idag vid elva blev jag uppringd av vanessas förskola. Hon hade feber och var väldigt hostig så jag skyndade mig direkt och hämtade snuttan. Hon fick i sig lite yoghurt och sedan glass. Sedan låg vi och myste framför Daniel tiger ❤️ 


Hon somnade sedan vid halv två. & jag ville verkligen träna efter den dära glassen ha ha. Så ställde mig på crosstrainern hemma och sedan pilates bollen och sedan blev det armträning. Helt okej. Crosstrainern är ju verkligen inte lika bra som att springa på löpband, som jag brukar. Men bra med variationer. 😄 Men blev jävligt svettig och kändes rätt mycket ändå😄😘 

Vanessa sover än? Men som sagt. Hon är sjuk. Låter henne sova tills hon vaknar. Tror hon behöver det. Puss. 

Kommentarer
Postat av: Björn

Glad påsk! 😌

2015-04-01 @ 20:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0