140916

Hej! Har int skrivit på ett tag. La in bilder för någon dag sedan bara.
Inte haft tid att skriva, kommer till det sen. I alla fall. 

Leszeks 30 års fest blev väldigt lyckat. Vi spelade kubb, åt smörgåstårta, fikade och avslutade kvällen med barnfritt och alkohol, och även en massa jävla dans!! 👯👯 
Det finns mer bilder i datorn som togs av Felicia med systemkameran men de finns på Facebook. 
Vanessa sov hos Natalie och Jonte och hade det hur bra som helst! 😄👍 

Jag däremot, lyckades ramla ner i en källare och slog i revbenen och ryggen. Så jag var sjukskriven från jobbet hela förra veckan. Jag åkte in till akut röntgen förra tisdagen. De fanns inga större skador eller som man kan göra något åt utan de gjorde bara svin ont. Kunde knappt gå, ligga eller sitta. Inte Heller hosta eller skratta. 

Nu är jag däremot tillbaka till jobbet men  är fortfarande lite öm. Inte lika ont. Men jag kan inte hosta eller resa mig upp om jag ligger för då gör det ont. Men annars är det mycket bättre 😊 får ta en massa Ipren och alvedon så bli det bättre 👍👍.  Det jobbiga är att jag inte tränat på en vecka, nästan första gången på typ tre år. Men hoppas att detta går över snart så jag kan träna, känner mig lite rastlös i mellanåt. Men kram på er! ❤️



Igår hade vi lite måndags mys! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0