140903

Hej! Idag fyller min älsklkng 30 år. Var nära på att skriva 40 haha. Men inte än 😉😉👍 så har fikat med några av familjen. Slutade tidigt idag så 👍👍. 
Men stora födelsedags festen blir på lördag!! 😄👍👍

Igår efter jobbet åkte jag, Vanessa och min pappa till Marieberg. Jag köpte kläder som både jag och Vanessa ska ha på oss på lördag. Sedan en mp3 som är väldigt enkelt att ha när jag tränar då jag tränar varje dag i stort sett. Sedan lite mer födelsedags presenter till hjärtat, han har dock fått Venedig resan av mig men ville ge något mer. Så jag och Vanessa väckte han imorse och gav presenterna. 😄👍 

Har precis tränat 90 minuter på crosstrainern. Har aldrig svettats så mycket i mitt liv. Haha. 

Stänger imorgon men börjar sent. 09.00-17.30. Kram! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0