141027

Hej! Idag har varit en lång dag på jobbet. Pappa skjutsade mig och Natalie till conventum. Vi skulle ha föreläsningar hela förmiddagen. En var väldigt intressant, en var rätt så intressant och en var för lång och tråkig. Hehe. Synd att jag och Natalie inte hade samma föreläsning har bara. 

Sedan åkte jag och Lisa till Saigon och handlade mat & sedan drog vi hem till henne och stress åt i stortsett 😝 

Halv två började våran fjärde föreläsning. Den var också rätt lång men lärorikt förståss. Vid tre fick vi fikapaus i 45 minuter fast inte direkt paus för vi skulle diskutera saker i grupper. Rätt intressant det med. Sedan kvart i fyra skulle alla grupperna tala om för alla vad vi hade diskuterat om osv.  

Halv fem hade vi sång Quis och det var faktiskt kul men jag kunde typ inga låtar, de var före min tid 😉  jag kunde en! Haha. Sen klockan fem slutade vi. Man fick vara kvar på afterwork om man ville, men var så jäkla trött efter denna långa dag så jag åkte hem. Fick skjuts av min snälla pappa ❤️💙💛.


Nu har jag precis kört ett intensivt träningspass med min crosstrainer. 60 minuter. Nu ska jag duscha sedan hänga upp tvätten och sen ta natten.

Väntar på samtal från Vanessa? 😢. Kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0