141022

Hej! I måndags var det en lång dag. Jobbade först 7.30-16.00 sedan började jag klockan 17 igen, blev däremot försenad p.ga en orsak. Slutade 19.30. Vi hade föräldrar möte. Gick rätt bra. Lite mindre folk än väntat bara ... 

På natten var Vanessa jätte varm. Så på morgonen trodde jag att jag drömt det, så jag gick upp tidigt och fixade mig. Sedan när jag var klar kände jag på henne, hon var jätte varm. Så jag stannade hemma med henne, hon sov tre timmar på förmiddagen så då
Förstod jag att hon behövde lite sömn 😊 är hemma med henne idag med. Däremot är hon mycket piggare idag och verkar faktiskt rätt så frisk. Men man ska ju alltid vara hemma en extra dag så! 

Men igår kväll drog jag till gymmet med Natalie 😄❤️👍 ett väldigt svettigt och hurtigt pass. Kanske ska köra ett ikväll igen? 😄👍. 

Nu har vi ätit frukost och ska se på Barnkanalen. Kram! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0