141019


Hej! En väldigt lugnt helg faktiskt. Förutom fredagen 😉😉😂. 

I lördags var jag och gymmade. Sedan var jag och Vanessa ute efter regnet i mer än två timmar i alla fall 😘 och så handlade vi mat hem också. 

På kvällen kom farbror Adam hit. Vi tittade på film tillsammans, sedan när Vanessa somnade. Vid ca 20. Så tittade vi på en skräck, men då somnade Adam. Tillslut vaknade han, då tittade vi på Johan Falk - kodnamn Lisa   . Den tröttnar vi aldrig på!! 😍❤️ 

Drog iväg till gymmet idag vid 9 på morgonen. Efteråt lagade Adam mat , medan han lagade mat så stor städade jag typ. Men väldigt god mat blev det. Vi bjöd nessas farmor och farbror Jacek. 😄  när dom drog så rensade jag och Vanessa hennes kläder och lite annat skit 😄👍 

Om en liten stund kommer mamma/mormor och Co.  

Kram! 😘😘



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0