141014


Hej! Idag öppnade jag. Men kom dit lite tidigare så satt och pratade en massa med en kollega. Fick jätte fina klänningar av henne som hennes minsta dotter vuxit ur, som Vanessa kunde få 😊
Slutade halv två, gick och hämtade mitt busfrö och skrev ett annat schema hon kommer ha nästa vecka. För då har leszek bytt tider så jag lämnar och han hämtar Skönt med en sån vecka 😊 tidiga mornar för Vanessa bara 😯 men inte sena dagar. 

Jag och Vanessa åt mellanmål och lekte kurragömma och alla konstiga och roliga lekar 😂 

Vid halv fem kom pappa/morfar hit och skjutsade mig till gymmet, så han åkte och åt glass med snuttisen. Sedan hämtade dom mig kvart över sex ca. 

Vanessa åt mat, sedan badade vi och sen läste jag en bok för henne och hon slocknade. Klart när hon varit vaken sedan 6 och inte sovit på förskolan. 

När hon somna tittade jag på nya avsnittet av castle 😍😍😍 

Har precis gjort matlåda till Leszek som jag inte hunnit med förut, bäst är jag! Diskat och hängt upp tvätt har jag med hunnit med! 

Nu lockar sängen! Kram! Imorgon jobb 007.30-16.00😘 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0