141012

Hej! Idag har det varit en regnig och tråkig dag! Eller man har fått mycket gjort och mycket tid med snuttan så rätt så bra dag ändå. 😘 

Imorse klockan nio cyklade jag iväg till gymmet. Ett hårt pass igen! Känns kan jag ju säga! 
Efteråt låg jag och halvsov i vanessas säng medan hon lekte. Var så trött, är väl vädret. 
Leszek gjorde god mat! Mums! 😍 så vi åt tillsammans och hade det hur mysigt som helst. 

Sedan klockan ett ungefär började jag storstäda hela lägenheten och var inte klar förens klockan tre. Men då var det verkligen storstädning, fick sug för det. När det väl kommer så 😉 men är väl för att det regnar och har regnat hela dagen. Vanessas rum gjorde jag bata lite, då hon lekte osv. Men hon hjälpte mig däremot att tvätta bord och stolar och fönsterbrädorna. Duktig tjej! 😘 

Sedan har vi lekt och nu tittar Vanessa på Karlsson på taket. 

Om en stund ska vi göra äggmackor. 😊👍 

Jobb imorgon. 08.30-16.45. 

Kram. 😘 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0