141011

Hej! Idag har det varit full rulle. Gymmet idag klockan nio. Körde stenhårt. Försökte köra rygg och mage men går inte än p.ga skadan. Men körde ben i alla fall, och lite armar, de som man inte behövde sträcka på sig och använda rygg. 
Sedan städade vi lite och så gick jag och Vanessa ut till parken vid halv tolv. Vid ett mötte vi leszek och gick vidare till
Nessas g-mormor där även Leif och Anna ? Tror jag hon heter.. Var. Blev bjudna på mat 😊👍. 

Vid tre gick jag leszek och Vanessa till parken och lekte. Kom precis hem 😊 ku de knappt ta bilder då minnet tydligen är fullt ... På mobilen. Knäppt med tanke på att jag bara har ca 300 bilder. Och inte alls mycket saker. Längtar tills min nya kommer 💕

Ikväll blir det film mys med sessan. Till
Morötter och dipp 😉 


Igår med plast. 
Idag utan plast men insmörjd. 




Haha mina söta nya skor. 


Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0